UKK

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset

Nopeat vastaukset kysymyksiin! Lue täältä ohjeet ennen yhteydenottoa.


"OEM" on lyhenne sanoista Original Equipment Manufacturer. Latauskoodituotteissa tämä tarkoittaa, että koodi on toimitettu alkujaan laitteiston alkuperäisvalmistajan käytettäväksi. Esimerkiksi Windows-käyttöjärjestelmätuotteissa tämä tarkoittaa työasemiin usein esiasennettuja käyttöjärjestelmiä, mitkä asennetaan OEM-koodilla uuteen työasemaan. OEM-koodien käyttöä ei ole rajoitettu kyseisille alkuperäisvalmistajille, vaan ne toimivat kenen tahansa käytössä. Alkuperänsä vuoksi OEM-koodi on usein kuitenkin huomattavasti "Retail"-versiota edullisempi tapa hankkia kyseinen tuote.
CoA on lyhenne sanoista "Certificate of Authenticity", suomeksi aitoustodistus. Tämän lyhenteen näkeminen tuotenimen perässä tarkoittaa, että latauskoodi toimitaan osana koodin aitoustodistusta, esimerkiksi kuvana lisenssitarrasta tai muusta aitoustodistuksesta.
Maksusuoritus palautetaan peruutustilauksessa samalle tilille, josta maksusuoritus on tehty. Tilisiirroissa tarvitsemme tilinumeron ja nimen, mihin maksusuoritus palautetaan. Toimitettuja latauskoodeja ei voi peruuttaa.
Kaikilla toimittamattomilla koodeilla on palautusoikeus! Jos koodi on toimitettu sähköpostiin (myös roskaposti tai muu kansio), kooditilausta ei voi peruuttaa koodin kertakäyttöisyyden vuoksi. Jos et ole vastaanottanut koodia, ota yhteys asiakaspalveluumme.
  1. Varmista roskaposti. Koodit saattavat mennä usein roskapostiin tai muuhun kansioon sähköpostissa. Pystymme asiakaspalvelussamme tarkistamaan koodin ja toimittamaan uudellen, jos sitä ei löydy sähköpostista.
2. Varmista, että olet tilannut koodin Suomen sisältä. Suomen ulkopuolelta tilatut tuotteet menevät manuaalivarmennukseen turvallisuussyistä. Myös suuremmat yli 50 kappaleen kooditilaukset, toimitetaan 24h viiveellä. 3. Jos koodi on päässyt loppumaan toimitushetkellä, joudumme manuaalisesti varmistamaan sen saatavuuden. Sivujen varastomäärät on reaaliaikaisia, mutta päällekkäiset tilaukset voivat hidastuttaa toimitusta. Kaikilla toimittamattomilla koodeilla on palautusoikeus! Jos koodi on toimitettu sähköpostiin (myös roskaposti tai muu kansio), kooditilausta ei voi peruuttaa koodin kertakäyttöisyyden vuoksi.
Jos latauskoodi näyttää virheen koodi syöttöhetkellä, seuraa seuraavia ohjeita:
  1. Varmista, että olet ladannut pelin oikeasta paikasta. Ohjeet oikeaan latauspaikkaan löytyvät tuotteen tuotesivuilta, sekä tilauksen tekohetkellä sähköpostiin saapuneesta viestistä. (Steam, Origin, muut)
  2. Tarkista että olet syöttänyt koodin oikein.
  3. Ota kuvakaappaus virheestä sekä syötetystä koodista ja toimita ne latauskoodi.fi asiakaspalveluun asiakaspalvelu@latauskoodit.fi.
Kaikki reklamaatiot käsitellään 48h kuluessa. Käsittelyn jälkeen uusi koodi toimitetaan sähköpostiin. Ota huomioon, että toimivia koodeja ei voida hyvittää tai korvata uusilla.

Mikäli latauskoodin kanssa on ongelmia, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme tästä. Mikäli latauskoodi antaa jonkinlaista virheilmoitusta, tulisi näistä toimittaa kuvankaappaus Latauskoodi.fi asiakaspalveluun sähköpostitse. Varmistathan aina ennen reklamointia, että koodi on ladattu oikeasta paikasta ja sarjanumero on syötetty oikein.

Koodi tulee aktivoida oikeassa paikassa, oli kyseessä sitten käyttöjärjestelmä, tai peli. Käyttöjärjestelmän koodi aktivoidaan omalla lataussivulle, joka tulee vahvistusviestissä latauskoodin mukana. Pelit tulee aktivoida omissa palveluissa, esim. Steam, Origin, uPlay tai Rockstar Social club.